Wysyłka

  • Produkty zamawiane w sklepie Internetowym Soft-DC24.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz: przez przewoźnika lub do paczkomatów w miejscu, które wskażesz. Jeśli zamówisz produkty, których z powodu zbyt dużych gabarytów nie można odebrać w paczkomacie, podczas składania zamówienia nie będziesz mieć możliwości wyboru takiej dostawy.
  • Zamówione produkty możesz także odebrać w naszym magazynie.
  • Koszt dostawy zakupionych produktów przedstawiane są w trakcie tworzenia zamówienia w kroku drugim "Dostawa i Płatności.
  • Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 10 dni roboczych. Przybliżony czas realizacji zamówienia określamy na karcie danego produktu.
  • Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  • Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:
    • w momencie odbioru – przewoźnikowi
    • w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.
  • Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy:
    • spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz
    • zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki na adres naszego sklepu. 
  • Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, potwierdzasz odbiór poprzez system informatyczny paczkomatu. W momencie zatwierdzenia odbioru przesyłki na Ciebie jako konsumenta przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  • Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu opakowania zewnętrznego przesyłki dostarczonej do paczkomatu, zalecamy Ci:
    • wskazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu,
    • umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w skrytce paczkomatu, w której pierwotnie się znajdowała, i zamknąć tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,
    • zgłosić to:
      • właścicielowi danego paczkomatu w momencie próby odbioru jako reklamację – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu,
      • nam – w ciągu 24 godzin od próby odbioru przesyłki mailem na adres naszego sklepu
  • Jeśli produkt jest uszkodzony, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone, i może to mieć związek z dostawą, zalecamy Ci zgłosić to:
    • w najbliższym oddziale lub w siedzibie właściciela paczkomatu – w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki – aby sporządzić protokół stanu przesyłki oraz
    • nam – w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki mailem na adres naszego sklepu 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel